Velkommen til Handels- og leveringsbetingelser for B2B erhvervskunder

Intet salg til Private.

Ved ordreafgivelse  accepterer du vore handelsbetingelser. Vi afsender ordrebekræftelse efter modtaget ordre.

En bestilling på vores hjemmeside er ikke en juridisk bindende aftale. Pos-Kassesystemer.dk har således mulighed for at annullere ordren f.eks. ved leasinganmodning, hvor en positiv kreditvurdering ikke kan opfyldes.

Annullering af ordre
Ønsker du at annullere en ordre kan det gøres på info@pos-kassesystemer.dk.

Obs. Vi modtager ikke bestillinger fra Grønland og Færøerne

Tlf. 2144 7197 for info eller ordreafgivelse.

Fragt: Alle varer leveres fragtfrit eller personlig.

Betalingsmåder:

1. Netto kontant ved levering eller forudbetaling (Jylland og Øerne ) Erhvervskonto Danske Bank Reg. 3409 - 11910114

2. Betaling med Visa / MasterCard ( Betaling hæves først når varer er afsendt )

3. EAN nr. Oplys navn og nr. på info@pos-kassesystemer.dk

5. Leje / Leasingaftale dog mindst 24 mdr. forudsætter positiv kreditvurdering og oprettelsesgebyr.

Ordreafgivelse følger lovgivningen for B2B erhvervshandel.

Priser:

Alle priser er opgivet i danske kroner eksklusiv moms.

Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

Ordreafgivelse

Kassesoftware POS: Så hurtigt som muligt fremsendes Tekster til Kassebon samt varegrupper med priser inkl. moms.

ICRTOUCH softwaren betales med engangsbeløb, der inkluderer løbende hotline og opdateringer. Ingen efterregninger.

PAX softwaren er et Cloud betalingssystem, der afregnes på månedsbasis afhængig af det valgte modul.

Kasseterminaler POS: Så hurtigt som muligt fremsendes på e-mail kommasepareret fil til programmering af stregkoder:
Varenummer, Varetekst, Pris inkl. moms.

Betalingsterminaler: Når vi har modtaget ordre på Betalingsterminal, fremsender vi indløsningsaftale, som udfyldes og returneres i underskrevet stand vedlagt billed ID.
Når aftalen er modtaget, kan vi bestille terminalen og levering foretages efter ca. 8 dage fra modtaget og korrekt udfyldt indløsningsaftale til info@pos-kassesystemer.dk
Tarif kun 0,7%. Penge på konto efter 2 bankdage. Ingen abonnement eller binding.

Privatlivspolitik
Vi registrerer udelukkende oplysninger om virksomheden med formål at kunne levere varer til virksomheden. Vi benytter SSL (kryptering) på de sider, hvor du indtaster oplysninger. Vi videregiver ikke oplysninger til tredjemand, dog undtaget telefonnummer og email-adresse til fragtmand i forbindelse med afsendelse af varer.

Levering:

Olivetti kasseapparater og bonruller til levering i Jylland og Fyn sendes med GLS, Post Danmark eller anden fragtmand.

Levering sker inden 1-2 hverdage fra bestilling, når vi har modtaget programmeringsanvisning med mindre andet er aftalt.

Kassesystemer POS leveres af vore teknikere, som installerer og giver undervisning.

Returret kun efter forudgående aftale. Kassesystemer og Software indgår ikke i vores returpolitik.

Reklamationsret:

Reklamationsret for erhvervs handel (B2B handel)
POS-Kassesystemer.dk  yder 12 mdr. reklamationsret mod fejl og mangler på Kassesystemer.

På Olivetti kasseapparater ydes 2 års garanti på fabriksnyt apparat fra købsdato.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb.


Der ydes ingen garanti på fejl der er opstået i software som følge af virus, spyware, slettede filer, manglende installering af opdateringer til styresystem, brugerfejl og ustabilitet forårsaget af installerede programmer. Garantien og reklamationsretten dækker ikke fejl forårsaget af egen installation af hardware. Der ydes ingen garanti for tab af data i forbindelse med reparation.

Ved fejl på Olivetti ECR kontaktes POS-kassesystemer.dk. på mail. Udstyret skal efterfølgende sendes til POS-kassesystemer.dk med en udførlig fejlbeskrivelse, herefter modtager du et tilsvarende nyt apparat.

POS-KASSESYSTEMER.DK 

Tlf. 2144 7197

CVR: 25906446

Skanselyet 6

DK 3400  Hillerød

 

info@pos-kassesystemer.dk

02-12-16